افزایش بازدید گوگل چه اهمیتی دارد؟
نوشته شده توسط : لیدی



در دنیایی که اکثر مردم کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه اندازی کرده اند و تمام تلاش خود را می کنند تا در دنیای اینترنت حضور داشته باشند تا بیشتر بازدید داشته باشند و دیده شوند، گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجوی بزرگ در جهان است که دارای حجم وسیعی است. رضایت مخاطبین گوگل که از آن برای پاسخ به نیازهای خود استفاده می کنند، بسیار برای گوگل مهم است؛ به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها به دنبال افزایش ترافیک سایت خود از گوگل هستند تا فروش خود را افزایش دهند. 

پس می توان نتیجه گرفت که افزایش بازدید گوگل هدف مشترک تمامی افراد فعال در این زمینه است. مشاورین ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف گرد هم آمده اند تا برای افزایش بازدید سایت شما راهکارهایی بیاندیشند. همه فروشندگان و مدیران کسب و کار استراتژی هایی را برای افزایش مشتریان برنامه ریزی می کنند. به گفته آنها، در اینترنت، تعداد مشتریان ارتباط نزدیکی با تعداد بازدید از سایت شما دارد. در این شرایط افزایش بازدید گوگل به عنوان هدف اصلی ضروری می شود.

گوگل بیش از 50 درصد از ترافیک ورودی وب سایت را تولید می کند. از طرف دیگر، قرار دادن سایت یا فروشگاه آنلاین شما در لیست وب سایت های پیشنهادی گوگل، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. مزیت افزایش ترافیک گوگل دریافت ترافیک و افزایش ترافیک ارگانیک از گوگل به عنوان عاملی تعیین کننده در رشد کسب و کارهای اینترنتی، مزایایی را به شما می دهد؛ افزایش ترافیک گوگل به عنوان یک شاخص به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی خود را آزمایش کنید. 

شما اطلاعاتی در مورد الگوهای رفتاری کاربران و علایق آنها به دست می آورید که به شما در افزایش بازدید گوگل کمک می کند. افزایش نرخ کلیک و در نتیجه افزایش مشتریان؛ چراکه مشتریان بیشتر منجر به درآمد و سود بیشتر می شود.

 

روش های مختلف برای افزایش ورود از طریق گوگل یکی از مهمترین اقداماتی که می توان برای افزایش ورود به گوگل انجام داد. سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو برای افزایش بازدید گوگل و بازدید سایت است.  به این ترتیب شما سهم بیشتری از کاربران و مشتریان را به صورت ارگانیک به دست خواهید آورد. اما روش سئو، روشی است که نتایج بلندمدت می دهد و برای موفقیت به صبر و زمان بیشتری نیاز دارید. اگر می خواهید بازدیدکنندگان سایت خود را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید، می توانید با پرداخت هزینه و استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ادز (PPC) بازدید از گوگل خریداری کنید. 

اما روش های دیگری نیز وجود دارد که بازدید از سایت را از منبعی غیر از گوگل ارائه می کند. مدتی است که سایت هایی وجود دارند که بازدیدهای گوگل را می فروشند. به این ترتیب این سایت ها با استفاده از ربات ها به جای کاربران واقعی، تعداد بازدید از سایت خود را افزایش می دهند؛ یعنی این ربات ها به صورت تصادفی کلمات کلیدی خاص مربوط به شما یا نام وب سایت شما را در گوگل از IP های از پیش تعریف شده مختلف پیدا می کنند و از این طریق وارد سایت شما می شوند.

گوگل با ارتقای الگوریتم های هوش مصنوعی خود، رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل می کند و تفاوت بین بازدید طبیعی از یک انسان و بازدید از یک ربات ایجاد شده توسط نرم افزار افزایش بازدید گوگل را درک می کند. این روش خرید ترافیک از گوگل مشکلات زیادی را برای شما ایجاد می کند. جدا از اینکه هزینه ای پرداخت می کنید و هیچ سودی برای شما ندارد، درگیر جریمه گوگل و افت شدید رتبه سایت خواهید شد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف، به عنوان متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ که سال ها برای کسب تجربه در این عرصه زمان گذاشته ایم، به شما عزیزان توصیه می کنیم به هیچ وجه سراغ جذب این گونه بازدید غیرطبیعی نروید.

از طرف دیگر، افزایش ترافیک از طرف گوگل زمانی ارزشمند است که کاربری با هدف خاصی روی سایت شما کلیک کند. اگر قرار است این کار توسط یک ربات انجام شود، نمی توانید انتظار خرید و کسب درآمد از نرم افزار یا ربات را داشته باشید. بنابراین، به جرات می توان گفت که سایت های خرید ترافیک گوگل چیزی بیش از کلاهبرداری نیستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: